« Inici | El Porta a Porta » | Penjada de Cartells » | FRANÇA l'esperança » | Presentació dels 24 components de la llista » | Miscel·lania de Pensaments guardats » | Ens reunim i escoltem » | Una ma estirada enmig de les roses » | Sant Jordi » | PRESENTACIÓ PALAFRUGELL » | TINC UN ALTRE PAPER »

Què fem?

Ara em falta temps per escriure. El porta a porta és efectiu i t'hi passen les hores i quan tornes a casa tens tantes ganes de jeure, que finalment el teclat se't resisteix.
Fer el porta a porta també serveig per consolidar l'equip.
Aquests dies és quan tothom ensenya les cartes. Uns et sorprenen per la disponibilitat, les ganes, la total solidaritat. D'altres s'arrunsen, -es tornen "transparents"-, estan condicionats de sobte. És molt curiós, evidentment és una qüestió de caràcter. Hi ha qui els nervis li juguen aquestes passades.
Des de la presentació del programa, el divendres vam passejar-nos a Calella amb en Francesc, en Lluís i la Pepi, el dissabte a Llafranc amb la Pepi i en Lluís i el diumenge a Tamariu, en ocasió de la sardinada a la platja, amb en Carles, en Lluís i la Pepi.
El diumenge al Teatre vaig tenir el plaer enorme d'escoltar "Cor de Teatre" una producció d'un grup coral de Banyoles. És un dels espectacles que més m'ha agradat amb una factura impecable, estil, economia, un plaer realment.
A la sortida vaig anar al Fraternal per l'elecció de la reina de les festes, la nova reina es diu Cindy.
A partir de dilluns hem doblat i triplicat els equips pel porta a porta, ens passegem matí i tarda. Participen la Montse, en Jordi, la Begonya...
Al vespre varem fer el Debat de El Punt i Ràdio Palafrugell al Teatre, vaig estar més còmode que en l'anterior organitzat per la Cadena Ser. També vaig participar en el de la Televisió Costa Brava i em va agradar omplir els tres minuts de tema lliure amb elucubracions sobre cultura i valentía.
Ahir a la tarda, dimecres, varem tenir una reunió amb gent de Calella. Sento l'adhesió de la gent, és molt gratificant. Parlavem de model de poble i turisme, CONCLUSIÓ: qualitat per sobre de tot; urgeix escollir, definir i aplicar el model que volem. Començarem per les "petites coses".
Clourem la Campanya amb un sopar al Restaurant Símbol, divendres 25 a les 21h. Hem invitat un grup de Jazz. El menú costarà 15€ per cobert als assistents ja que el partit es farà càrrec del 50% del cost. Si plou seurem a dins. Pots reservar lloc trucant, 696 064 310 també al local de Convergència, 972 61 05 10.
La lluita cartellista s'ha apoderat del carrer, uns ataquen, d'altres resisteixen...
Són dos dies...