« Inici | Què fem? » | El Porta a Porta » | Penjada de Cartells » | FRANÇA l'esperança » | Presentació dels 24 components de la llista » | Miscel·lania de Pensaments guardats » | Ens reunim i escoltem » | Una ma estirada enmig de les roses » | Sant Jordi » | PRESENTACIÓ PALAFRUGELL »

reflexió

Ahir al vespre ens varem allargar molt al restaurant. Segurament per això he passat el matí amb una caparrassa impressionant, que m'he agreujat en voler acabar un parell de sudokus, cosa que em sol relaxar. A les dues he anat fins a Begur a casa d'una amiga que m'ha fet un arroç suculent, és una especialitat italiana, al dente, i suc espès al curry, en diuen "alle onde". Bó com per resucitar i això he fet. M'han passat els mals i m'ha agafat... son, molta son. Allavors de reflexió poca, a més, ja tinc clar qui votaré!!
A CiU presentem la millor llista, d'això n'estic segura.
D'aquí una estona aniré al nostre local per trobar-nos i planificar l'activitat electoral de demà, anem tots d'apoderats. Desprès si no plou passarem una estona als Ametllers on fan una butifarrada la gent del Fútbol Base.