« Inici | reflexió » | Què fem? » | El Porta a Porta » | Penjada de Cartells » | FRANÇA l'esperança » | Presentació dels 24 components de la llista » | Miscel·lania de Pensaments guardats » | Ens reunim i escoltem » | Una ma estirada enmig de les roses » | Sant Jordi »

El dia després

No es va produïr el miracle que esperavem. CiU no va poder recuperar els vots per- duts a les últimes eleccions municipals. M'ha sabut greu pels nois i noies que havia engrescat en el projecte, sis hagués estat molt bon resultat, Annabel, Begonya, quatre bó, Enric, Manel, però només hem pogut convèncer per a dos regidors, en Lluís i jo. Tots els grups n'han perdut aquesta vegada de vots, menys ERC, que han estat els grans guanyadors, pel seu entusiasme, pel discurs i la bona organització i els presentats de nou, el PP i Els Verdes. Nosaltres també n'hem perduts però hem mantingut els dos regidors que teniem inicialment, encara però, fa temps que només ens en quedava un. El PSC i l'Entesa s'han intercanviat els papers, 7 a 6 ara.
Com sempre les lectures seran diverses i segons els gustos del que les faci. És cert que nosaltres tenim nova gent, que amb temps es pot organitzar millor i de cares a les properes, podem seguir avançant. Hi ha la suficient il·lusió per això. Varem fer un brindis per la cultura de l'esforç i per la solidaritat.
Sembla ser que no està encara tot decidit questió pactes, m'agradaria ser-hi en el govern que surti, és clar, i ens ha arribat algun rumor dels nois d'ERC, ens veuen prou propers? i el PSC ens busca... què sortirà d'això?
Moltes preguntes, sí, de cert per ara, només hi ha els cafés i els 5 kilos de massa i la ressaca de dissabte passat després de la festa del Símbol.
L'endemà vaig anar a la platja, el temps ha refrescat, però avui hi he tornat. He fet cas a la Natàlia, que m`ha assessorat durant la campanya. Ara em deu enyorar després de tants dies de passar tantes hores plegades, -jo també et trobo a faltar, Natàlia-.
Em queda donar les gràcies a tothom que ens ha ajudat a ser-hi. A ne'n Salvador especialment, i gràcies a tú si ens has votat i també gràcies als que no ho heu fet, perquè també ens ajudes a millorar i a desitjar fer-ho encara millor una propera vegada.